Raak aan de praat met een kandidaat

1 februari 2022

Veel mensen hebben in de coronatijd de ommetjes ontdekt. Een rondje om het huis, alleen of met buurtgenoten. Een familiewandeling in een natuurgebied. Het is gezond en heeft veel mensen inspiratie en goede gesprekken opgeleverd. De PvdA West Betuwe is benieuwd wie er met een van de kandidaten een ommetje wil maken.

Met de verkiezingen in aantocht is het campagneteam van de lokale sociaaldemocraten nog niet van plan grote evenementen te organiseren of te bezoeken. Wel zouden kandidaten van de partij graag eens een wandeling of misschien zelfs wel een fietstocht met jou of jullie willen maken om persoonlijk kennis te maken. Op een plek die bijzondere aandacht verdient, waar dingen spelen waar de lokale politiek iets aan kan doen of die gewoon een prachtige stukje West Betuwe zijn.

Op de lijst van de PvdA staan dertien kandidaten die bereid zijn een ommetje te maken, mee te fietsen en kennis te maken. Vanzelfsprekend nemen zij het verkiezingsprogramma mee voor de komende periode, zodat ook daar over gesproken kan worden. Belangrijke thema’s zoals voorschoolse opvang, veilige fiets- en wandelroutes en woningbouw in de kernen maar ook de thema’s die de wandelaars persoonlijk raken.

Opgeven voor een ommetje kan via: [email protected] Geef in de mail aan waar je wilt afspreken, of er al een onderwerp is waar je over wilt praten en of je specifiek met één van de kandidaten wilt afspreken. De volledige kandidatenlijst en verkiezingsprogramma staat op de website: westbetuwe.pvda.nl #pvda #pvdawestbetuwe #kandidaat #ommetje #westbetuwe