Rode Koffietafel

De Rode Koffietafel is een initiatief van de PvdA West Betuwe maar staat open voor alle inwoners van West Betuwe en wordt gehouden in de bibliotheek van De Pluk, Rijksstraatweg 64 Geldermalsen.

Bij de Rode Koffietafel kun je elke maand mee discussiëren – of alleen mee luisteren – over een actueel politiek onderwerp. De ene maand is dat een plaatselijk politiek onderwerp. En soms is het landelijk of zelfs internationaal.

Je bent als PvdA-lid extra uitgenodigd maar ook is ieder ander van harte welkom. Diversiteit van deelnemers levert ook een afwisselender en spannender gesprek op.

Neem voor meer informatie over de Rode Koffietafel contact op met onze voorzitter mevrouw Cathrijn Haubrich haubrich.deil@freeler.nl

CORONA UPDATE:

We nodigen je uit voor “De Rode Ontdekking”. Nu de knusse Rode Koffietafel voorlopig nog niet kan worden gehouden en we jullie toch wel graag weer willen ontmoeten, hebben we dit maandelijkse openlucht-event bedacht.

Zeker in de zomermaanden kan dat een interessant alternatief voor de koffie aan de Rode Koffietafel zijn.

‘De Rode Ontdekking’ zal net als de Rode Koffietafel worden gehouden op de eerste vrijdag van de maand om half 11 ’s morgens.

Tijdens ‘De Rode Ontdekking’ maken we kennis met nieuwe plaatsen en bijzondere mensen in het uitgestrekte West Betuwe. Ze zijn nu in het nieuws of er is iets bijzonders gaande. De Rode Ontdekkers doen dat met een (korte) wandeling op locatie (natuurlijk op gepaste afstand van elkaar), en met een toelichting van een ‘deskundig’ persoon.