Digitale Ledenvergadering 25 november

24 oktober 2020

Voor onze leden geldt net als de Rode Ontdekking/Koffietafels hetzelfde met betrekking tot een echte algemene najaarsledenvergadering. Wij gaan die op woensdag 25 november houden. Dat moet weer een digitale vergadering worden, het risico is te groot om dat ‘in het echie’ te doen. We kunnen het ook niet langer uitstellen omdat begroting 2021 en werkplan 2021 voor 1 december bij de PvdA in Den Haag ingeleverd moet zijn. Rond 10 november ontvang je van het bestuur de agenda en de bijbehorende stukken.

We begrijpen helemaal, als je digitaal vergaderen nog wat eng vindt of niet weet hoe je dat moet aanpakken. Daarom doen we je een aanbod: bel even of mail even naar Cathrijn Haubrich als je de komende dagen iemand bij je thuis wilt hebben, die je door de moeilijkste stappen heen helpt. Dan ben je in ieder geval in staat om op jouw ‘Mijn PvdA’ in te loggen en snap je ook beter hoe gemakkelijk je vervolgens op ‘Samen online’ de vergadering op 25 november kunt bijwonen. OK?

We vinden het erg fijn als je online mee zou doen met de ledenvergadering. En het bestuur is ook erg blij als je daarvoor hulp vraagt. Doe dat graag nu meteen, dan hebben we nog wat tijd om corona-proof bij je langs te komen.